Hoe Was Ik Mijn Synthetische Pruik?

Bij synthetische pruiken kan je de pruik in lauw water leggen en shampoo toevoegen.  Je laat de pruik vijf à tien minuten in het water. Gebruik shampoo tegen droog haar. Shampoo met menthol niet gebruiken. Ook geen treatment of neutralizing shampoo gebruiken. Wel conditioner of gewone shampoo. Vervolgens de pruik met ruim lauw water afspoelen terwijl je voorzichtig masseert. De pruik vervolgens in een handdoek drogen. Vervolgens plaats je de pruik in de ruimte en laat deze in de lucht drogen. De pruik niet kammen als deze nog nat is. Geen phöne gebruiken! Een synthetische pruik moet je ook niet proberen te verven.

Bijvoorbeeld Organic, Stimulating shampoo Profectif gebruiken.

2 responses to “Hoe Was Ik Mijn Synthetische Pruik?

  1. Beste Afrosalon-team,

    Ik ben van België en ik zou heel graag extentions bij jullie willen laten zetten , waar bevindt jullie kantoor zich en wat is de kostprijs daarvan? Wat ik nog zou willen deten is of dat jullie het haar permanent krullend kunnen make, ik had eignlijk zelf krullen maar na veel te steilen is Mijn haar plat geworden en dan ook nog plus gekrulde extentions insteken? Op hoeveel kan dit ongeveer komen? De lengte van mijn jaar is net boven mijn svhouders. Ik hoop zo snel mogelijk een antwoord te krijgen .

    Vriendelijke groeten.

    Verzonden vanaf Samsung-tablet

    • beste,

      Zowel in Maastricht op de Grote Gracht (tussen markt en Vrijthof 0031-(0)433900373) of in Brussel (Rue van Artevelde 23 0032-23507026 , enkele minuten van het centraal station en nabij Boulevard Anspach).

      Extensions per pluk kost 2,50 per pluk, reken dus voor 100 echt haar extensions 250 euro.

      Je kunt ook kiezen voor het inzetten van extensions via de weave methode (invlechten eigen haar, daarop de haarverlenging naaien). Inweaven kost 12,50 per baan. Afhankelijk van de lengte van je eigen haar heb je meer of minder banen nodig. Hoe korter je haar, hoe meer banen je zult nodig hebben. We hebben alle soorten(kleur, lengte, kwaliteit) haar.

      Ik schat dat je 4 banen nodig zult hebben. Om een beeld te geven van de prijs van het haar, 18 inch(45 cm) Braziliaans haar kost 25 euro per baan. 16 inch kost 19,50 per baan. 14 inch kost Braziliaans 14,50 per baan.

      Maar als je in de winkel bent kun je het beste beoordelen welke soort bij je past. Als je gekruld haar wil moet je van te voren even telefonisch contact opnemen. We hebben wel gekruld haar, behalve as/witblond.

      We doen ook permanent, dat kost dan 50 euro.

      We doen ook verlenging

Leave a Reply

