Zomerbloggen Vanuit Winkelend Maastricht

Beste blogbezoeker, ik heb mij de laatste maanden rustig gehouden en weinig geschreven op deze blog. Het is namelijk nogal druk geweest en we hebben ook allerlei andere plannen waarvan ik u binnenkort meer zal vertellen. In ieder geval ben ik blij dat we nu al bijna 4 jaar in Maastricht uw haar hebben mogen verzorgen, verlengen, verven en in model hebben mogen knippen.

Ook dank ik alle klanten voor hun enthousiasme, de vele commentaren op deze website. Daardoor voelde het nuttig om toch af en toe te blijven schrijven.

Deze zomer is het heerlijk warm in Maastricht en iedereen geniet van de terrasjes, de aanbiedingen in de winkels en het zwembad. Zal ééns kijken of ik ook wat foto’s kan plaatsen van alles wat zich in en om Maastricht afspeelt, voorzover ik daarvan op de hoogte ben.

Laat je prachtige haren in ieder geval trots wapperen en aarzel niet om even langs te wippen als je in de buurt bent. groetjes

 

2 responses to “Zomerbloggen Vanuit Winkelend Maastricht

  1. Hoihoi,

    Ik zou graag langs willen komen voor een weave om mijn haar te laten verlengen. Moet dit op afspraak of zou ik zo langs kunnen komen? Ik heb morgenmiddag toevallig vrij.

    Groetjes Chantal

Leave a Reply

