Kapper zegt: Hairextensions In de Lente

Kapsalon Afrosalon in Maastricht Limburg is een top kapper in het zuiden van Nederland. De professionaliteit, creativiteit en het vakmanschap in deze kapper, zorgen ervoor dat u met vertrouwen ons uw hoofd kunt toevertrouwen.

Dat komt door kennis van zowel de Europese als Afrikaanse technieken op het gebied van haarverzorging. We spreken onze talen en luisteren we goed naar de wensen van onze klanten.

Ook voor het kopen van braziliaans haar van de allerghoogste kwaliteit, in alle lengtes en kleuren, kun je bij ons in Maastricht terecht.

Via mijn blog communiceer ik met mijn klanten. Ik zoek naar informatie over Limburg, Maastricht, hairfashion en mode. Ondernemen is een leerproces waarbij ik het vooral waardeer als ik feedback krijg en vragen.

Aarzel dus niet om je vraag te stellen of binnen te stappen aan de Grote Gracht 14.

2 responses to “Kapper zegt: Hairextensions In de Lente

  1. Rashmi Braeken

    Hoi,

    Hey ik zoek een goede kapper die mij eens wat meer uitleg kan geven over mijn haar! Ik heb van da kroezel haar en zou graag die stijl willen hebben met verlenging. Is dat mogelijk dat die dan stijl blijven (ook na het wassen)?
    Wat gaat da mij dan kosten? Vind het niet erg om wat verder te rijden voor mijn haren te laten doen (als die dan super zitten vind ik dat prima). Ik ga toch niet zo dikwijls naar de kapper, dus voor die keer moet da dan kunnen hé!

    Groetjes Rashmi

    • ontkroesen kost 50 euro voor kort haar, lang haar 70 euro. Bel gerust, of kom langs. Vooral als je iets verder weg woont, is het beter om even van te voren te bellen. Dan weet je zeker dat je niet hoeft te wachten.

      groetjes

Leave a Reply

