Kapper blues In Maastricht

Gevoelens van heimwee en melancholie tot boosheid en frustratie, ideaal om die van je af te schrijven in een blogpost. Een blog is de ultieme plek waar je de realiteit naar jouw hand kan zetten.  Search engines zoals Google kijken puur mathematisch naar de relevantie van zoekresultaten. Zelf kijk ik met heimwee terug naar blogposts uit het verleden. Ik zoek graag terug naar vergeten schrijfsels, liedjes om dan opnieuw te genieten van het gevoel dat ik toen had, want Twenty four hours can go so fast in Maastricht.

Het zou zo leuk zijn als ik meer bloggende collega’s in Maastricht tegenkwam.  Terugdenkend aan mijn verleden als model in Lubumbashi, en mijn eerste kapperszaak aldaar krijg ik ineens de kapper blues. Heeft dat te maken met het komende Jeker Jazz?

Zelf vond ik mijn verzameling links naar Art nouveau blogs and websites ,vooral in Luik. erg behulpzaam en waardevol, weinig interesse via google tot nu toe. Mijn eclectische blogpost over de relatie tussen George Harrison’s “Here comes the sun”,  de drie musketiers, Louis de XIVde en Maastricht viel ook al niet in de smaak. Kennelijk toch te chaotisch.

Het prachtige kapsel van Fantasia, de Idols winnaar in de VS, zij zong hier op mijn blog voor jullie , was ook al geen hit.  Dat ik je  er vervolgens op attent maak dat je mij en al dat moois  ook nog eens kunt twitteren was ook een slecht idee. Ik kruip maar weer achter de beeldbuis, misschien geeft Nico Dijkshoorn mij inspiratie.

Leave a Reply

