Kapper Voor Afrikaanse Adoptie Kinderen

Regelmatig komen adoptieouders bij mij in de winkel die met hun handen in het haar zitten, omdat ze vaak niet weten welke producten je het beste kunt gebruiken om  afrikaanse huid en haar optimaal te verzorgen.

Alleen al het kammen van kroes haar kan een ware nachtmerrie worden.  Goed idee dus van ouders zoals Samuël en Karin om bij een professionele kapper voor kroeshaar binnen te stappen. De kleine Neo (die ook een potentiële viral video erbij poste) vertrouwt ons zelf zijn ervaringen toe:

“Vorige week ben ik ook voor het eerst naar een echte blackhair kapper geweest. Ik keek eerst daar binnen eens goed om mij heen want ik zag allemaal vreemde dingen staan. De kapper was een hele aardige meneer maar toch vond ik het een beetje eng allemaal. Toen hij ging knippen ging ik heel hard huilen maar de kapper knipte gewoon door. Ik mocht wel bij mama op schoot zitten dat was wel fijn. Toen de kapper klaar was met knippen ging hij mijn korte haartejs ook nog invlechten.”

Kom dan ook gerust langs in mijn kapsalon aan de Grote Gracht 14 voor advies op het gebied van huid en haar verzorging. Ik heb daarnaast een ruim assortiment aan cosmetica voor de donkere huid.  Het is echt veel beter om producten te gebruiken die passen bij het type huid en haar van het kind. Haarverzorging voor kroes haar is net even anders dan haarverzorging voor “straight” haar.

Ik heb al veel adoptie ouders blij kunnen maken, ik spreek uit ervaring.  Ook adoptie ouders kunnen ongetwijfeld nog veel bijleren. Kom dus gewoon een keertje langs om je te laten bijpraten.

3 responses to “Kapper Voor Afrikaanse Adoptie Kinderen

  1. Hebben jullie ook producten voor ‘mixed kids’?

  2. Hebben jullie toevallig Blended cutie of mixed chicks voor mixed kids.. of welke merken verkopen jullie precies??

Leave a Reply

