Kapper Vlecht Vlechtjes In Maastricht

Vandaag heb ik mij lekker uitgeleefd met het vlechten van vlechtjes. Verstand op nul en blik op oneindig. Gewoon doorbijten. Kijk naar de mieren en word wijs zou moeten worden vervangen door: kijk naar de vlechters en word wijs. Ik voel  me dan namelijk net Lance Armstrong die voor de zoveelste keer de Tour de France uit moest rijden. Ik heb al zoveel kilometers haar op mijn teller. Dat wil je niet weten. Gelukkig denk ik er niet te vaak bij na. Het is toch echt een angstwekkend gevoel, als je al die meters haar bij elkaar op telt. Ik maak maar een grapje, ik wil jouw, lieve lezer, echt geen angstdromen over haar aanpraten.

Gelukkig doe ik naast vlechten ook extenstions, verven, weaven, dreads, ontkroesen , baard-verlenging en knippen.  Kom bij mij langs aan de Grote Gracht 14 in Maastricht. Naast wijnkoperij Thiessen.

Goed, terug naar mijn vlechtjes, wat vind je van de foto’s? Toch prachtige plaatjes? Ik ben eigenlijk best wel trots op het resultaat. Dat was het weer, lieve lezer. Ook bloggen is als vlechten. Je moet blijven schrijven. Dit was weer een knoop. Ik zal binnenkort voor mijn Luyckse lezers ook eens een franse post schrijven. Tchantches was een eerste aanzet daartoe. Ongetwijfeld volgen er meer. Laatst was ik in Liège in een boekwinkel waar de boeken allemaal kaartjes met kleine teksten hadden. Deed me erg aan bloggen denken. Maar ze hadden geen weblog, toch verkwisting van al die kaartjes zou je zeggen. Maar het zag er heel aantrekkelijk uit.  Dat wel. En ook, een prachtig stad Luik!

2 responses to “Kapper Vlecht Vlechtjes In Maastricht

  1. Pingback: Tweets that mention Kapper Vlecht Vlechtjes In Maastricht | Afrosalon | extensions, weave, dreads, haar, manicure en cosmetica -- Topsy.com

  2. Ben erover aan het nadenken om dit ook te laten doen, kun je misschien uitleggen wat je hebt gedaan, eerst extensions ofzo? Want dit is niet haar eigen haar toch (:?

Leave a Reply

