Kapper In Maastricht: Start Tweeting My Blogposts !

Sinds vandaag heb ik een heuse “retweet button” onder elke blogpost, voel je dus vrij om mijn boodschap te “retweeten”.  Er zijn allerlei handige jongens en meisjes “creatief met twitter”. Zo kwam ik de “twitter spiegel” tegen (zie video).  Niet echt een idee dat ik in mijn kapperszaak zou willen toepassen.

Je kunt natuurlijk ook creatief zijn met “kaarsen” zoals deze blogpost van “Love Train for the Tenebrous Empire bewijst”.  Een volslagen zinloze blogpost over het horror effect van kaarsen  die in mijn optiek kans maakt om “viral” te worden. Daar haal ik dan weer inspiratie uit voor het schrijven van mijn blogposts overde hair extensions van raponsje” “de grotten van Valkenburg” , “Tchantchès en feest in Luik op vijftien Augustus” , “Rihanna’s Red Hair”

Bloggen is net hairstylen, het vraagt persistence, consistency, snelheid en zorgvuldigheid. Retweeten dus. En kom langs aan de Grote Gracht 14 voor Hair extensions, weave, verven, ontkroesen, knippen.

Leave a Reply

