Limburger Worden Via WordPress

Haar Ideaal

Diana Hales heeft een heerlijk inspirerende weblog “becoming italian word by word” met schitterende en leerzame posts en foto’s over alles wat maar enigszins met Italië in verband kan worden gebracht: Wie weet bijvoorbeeld wie of wat  Guiscardo and Ghismonda, tacchi alti zijn? (Dianne Hales is the author of La Bella Lingua: My Love Affair with Italian, the World’s Most Enchanting Language. )

Zo zijn er ook in Limburg een aantal opvallend actieve niet-limburgse bloggers die zich focusen op Maastricht en omgeving: Amanda Potter ,”from Boston”, de blogger achter  Maastricht Minutiae en Sueli Brodin, “who grew up in Pakistan, Japan and France”, de editor achter het crossroads magazine.

Haar Werkelijkheid

Ik ben vooral op zoek naar een (belgisch) Limburgse auto voor dit moment, als iemand nog een goedkope, sexy  is mooi meegenomen, wagen voor mij heeft, houd ik mij van harte aanbevolen (geen kwaad woord over mijn huidige zx, een werkpaard dat altijd trouw deed wat hij moest doen). Hij begint echter oud te worden en ik houd niet van duwen. Diana hales en Kate Moss zouden waarschijnlijk de Fiat 500 aanprijzen, wat is het Limburgse equivalent: de simca?

Haar Doen In Maastricht

Kom langs in mijn kapperszaak Afrosalon aan de Grote Gracht 14 in Maastricht om je haar te laten knippen, hair extensions te laten zetten, te weaven of te verven terwijl je mij op de hoogte te brengen van alle heerlijke geheimen van Limburg. Ik leg mijn oor te luister online en offline en misschien schrijf ik ooit een boek zoals Diana Hales (of ik ga lekker een weekje naar Italië, Krista Townsend brengt mij op ideeën).

Leave a Reply

