Maastricht Exclusieve Winkelstad

Vandaag liep ik door het hart van de prachtige winkelstad Maastricht en dacht: ik neem even een aantal moment opnames van de etalages van vooral klerenwinkels

This slideshow requires JavaScript.

in de stad. Ook heb ik voor mijn kapsalon foto’s gemaakt van de enorme verscheidenheid aan pruiken die ik te koop heb. Ook van de verschillende soorten hair extensions heb ik foto’s gemaakt.

Ik ga een post schrijven over pruiken en hair extensions die ik te koop heb, zodat je eventueel ook via internet kunt bestellen. Blijf dus terug komen op mijn website, ik kijk goed rond in Maastricht, in de wereld van het kappersvak, op het gebied van haar, cosmetica en alles wat maar enigszins daarbij aansluit.

One response to “Maastricht Exclusieve Winkelstad

  1. Pingback: Tweets that mention Maastricht Exclusieve Winkelstad « Afrosalon | extensions, weave, dreads, haar, manicure en cosmetica -- Topsy.com

Leave a Reply

