Kapper Voor Dreadlocks In Maastricht

Als je dreadlocks wil laten zetten kan dat ook bij mij in de kapsalon aan de grote gracht 14 in Maastricht. Ik heb een paar foto’s gemaakt van het dreadlocks zetten. Dreads kun je van je eigen haar laten maken of laten toevoegen.

Je kunt natuurlijk ook langs komen voor hair extensions, weave, knippen, ontkroesen, verven. Ik ben een kapper met veel ervaring in zowel kroes als straight haar. Ik heb klanten uit heel Limburg, zowel uit België als uit Nederland natuurlijk. Ook komen er behalve natuurlijk de studenten uit Maastricht ook veel klanten uit  Duitsland.

Aarzel niet om bij mij langs te komen en advies te vragen. Ik verkoop alle soorten braziliaans haar en veel cosmetische producten. Combineer een dagje winkelen in Maastricht met een bezoek aan mijn kapperszaak in het hart van de stad.

19 responses to “Kapper Voor Dreadlocks In Maastricht

  1. hoihoi. waar zit u ??
    en hoeveel kost het om van zeer dunne, een mooie volle bos lange hare mte make bij u?

    gr

  2. Hallo. Hoelang moeten je haren minimaal zijn om dreads te maken met je eigen haar? En geld er nog veel verzorging na de behandeling om de dreadlocks in goede staat te houden? Hoeveel zou het ongeveer kosten? Alvast bedankt.

  3. Oké, dan moet ik nog ff w8en. Zodra m’n hare lang genoeg zijn, bel ik voor een afspraak. Bedankt voor de verdere informatie, en tot binnenkort

  4. hoi..ik heb een vraagje ik heb zelf dreadlocks maar heb ze nu 8 maanden en duurt zo lang om te groeien,,,de vraag is of ik mijn dreads kan vullen en verlengen bij jouw.

  5. met humain hair?

  6. Of jullie dreadlocks verlengen met human hair voor 120 euro?

  7. Hallo,
    Hoeveel pakken human hair gebruikt u normaal vior het verlengen van dreads..ik wil maar dat ze een stukje langer worden dus niet extreem lang.

  8. Hoi.
    Hoeveel kost t om dreadlocks te laten zetten incl lichtgewicht dreads?

  9. Hello. Do you make fake dreadlocks? How much?

  10. Wat kost ongeveer per uur om bij te werken

Leave a Reply

