Kapper Maastricht Zoekt Haar Bloggers

Heb jij ook een blog?

Onlangs ontdekte ik, dankzij FreshDimez en Kara-zeytin, dat er online een levendige  blogger wereld is op het gebied van cosmetica en haar, ook in Nederland. Bloggen wordt steeds populairder. populairder dan de televisie en kranten. Internet is mijn tam tam geworden als “kapper in Maastricht”. Stuur mij dan ook gerust jouw favoriete link, waar ik iets van kan leren. Zoals de internet goeroes zeggen: “do what you do best, and link to the rest”.

Zoek je naar blogs over Maastricht, over uitgangsgelegenheden in Maastricht, restaurants (zoals hier maastricht minutiae over kaishu japans restaurant of hier over India House) of café’s in Maastricht. Mooie foto’s van de streek rond Maastricht. Exclusieve winkels in de binnenstad. Via internet kun je je dagje winkelen al vast voorbereiden of plannen. Al naar gelang je eigen keus. Als je leuke blogs ziet over Maastricht, Limburg of iets anders dan houd ik mij aanbevolen.

Zelf zoek ik ook wel naar blogs over hair extensions, weave, knippen, verven en kaspalons elders. Je moet toch op  de hoogte blijven van wat er speelt in de kapperswereld in Nederland en daarbuiten. Als afrosalon Maastricht aan de Grote Gracht 14 blijf je toch een apart type winkel, omdat je zowel klanten met straight als kroes haar bedient. Ik beheers een breed scala aan technieken voor verschillende haartypen: hair extensions, weave, ontkroesen, verven, knippen, etc. Ik verkoop zelf alle soorten Braziliaans en indiaans haar, van de allerhoogste kwaliteit. In alle kleuren en maten. Daarnaast verkoop ik een uitgebreid assortiment cosmetica. Ik kan je ook adviseren over het gebruik van de verschillende produkten.

Maar goed, dat heb ik al zovaak gezegd. Nieuw is dat kapsalon afrosalon Maastricht nu naast het knippen ook manicure en pedicure doet, nail care. Kom ook daarvoor naar mijn winkel in hartje Maastricht.

5 responses to “Kapper Maastricht Zoekt Haar Bloggers

  1. Hi,

    Wat leuk zeg en bedankt! Ik kom graag een keer langs in Maastricht.

    Nog een leuke en informatieve haarsite van Nederlandse bodem is MyBlackhair.nl

    Liefs,

    D

  2. dank je D, kom eens langs, vooral als het zonnetje schijnt is Maastricht prachtig, ik zit vlak bij het vrijthof, heerlijk druk. En genoeg te shoppen.

    liefs rebecca

  3. Pingback: Tweets that mention Kapper Maastricht Zoekt Haar Bloggers « Afrosalon | extensions, weave, dreads, haar, manicure en cosmetica -- Topsy.com

  4. hoi, ik zou graag extensions willen heb blond haar tot in de nek zou ze graag middenrug lengte willen kan u mij zeggen wat het kost.en hoelang u er over doet alvast bedankt grt vero

    • blonde extensions tot midden op de rug is 18 inch , dat kost 125 euro Braziliaans haar (human hair 60 euro)

      extensions zetten kost 1,50 euro per pluk.

      Het zetten kost ongeveer 1,5 uur.

      groetjes

Leave a Reply

