Kapsalon In Limburg: Swing My Way Shorty

Al surfende kwam ik bij een interessante nederlandstalige hairblog uit: freshDimez !!! De hit “Shorty Swing My Way” past wel bij de vrijdag avond. Even de voetjes van de vloer, stappen in het centrum van Maastricht. Heeft iemand nog tips? Ik ken Maastricht nog niet zo goed. Wat zijn de leuke uitgaaansplekjes. Wat gebeurt er alllemaal in deze bruisende studenten stad wat ik nog niet weet?

Kom langs in mijn kapsalon aan de grote gracht 14 in Maastricht. Ik doe alles wat je met haar maar kan doen. Zowel traditionele kapsels als extravagante creaties. Zowel mannen als vrouwen. Zowel straight als kroes. Ik heb ervaring met het zetten van hair extensions, maar ben ook ervaren in het knippen van Europese kapsels. Ik kan zelfs garmerworldster krultjes zetten.Kom langs voor het knippen van je haar, maar ook voor het zetten van acryl nagels, manicure en pedicure.

De Afrosalon aan de Grote Gracht heeft een compleet assortiment Braziliaans, indiaans, remi en allerlei andere soorten haar, in alle lengtes. En als we het niet hebben, bestellen we het. Kom langs, waar je ook bent. Er komen klanten uit België, Duitsland en Friesland. Dus aarzel niet, ook al woon je in Amsterdam , Rotterdam of Hilversum. Of je nou Katja Schuurman heet of iets anders, je bent welkom.

Leave a Reply

