Hair Extensions Via Twitter Naar De Kapper

Je kunt mij ook toevoegen op twitter. Ik ben niet de aktiefste twitteraar, maar vindt het altijd leuk als je mij toevoegt. Ik ben vooral aan het hair extensions zetten, ontkroesen, knippen, verven, weaven, dreads zetten.

Stuur mij een email of een twitter bericht. Het is altijd leuk om te kijken of twitter ook nog enige toegevoegde waarde heeft. Ik twitterde al eens met iemand die op het station in Maastricht foto’s stond te maken. Of met de persoon die de trein gemist had in Visé. Misschien ben jij wel in Heerlen of Sittard en verveel je je. Stuur me een twitter.  Ook als je in de trein zit naar Liège.

Nu genoeg, ik ga lekker slapen.  Morgen weer naar de kapper. Kom je ook? Ik spreek ook fra: vive Maastricht.  Venez faire vos tissage, vos coiffure, vos rajouts et autre dans le salon de coiffure au Grote Gracht au centre ville de Maastricht. Salut et Ciao.

3 responses to “Hair Extensions Via Twitter Naar De Kapper

  1. Pingback: Kapper blues In Maastricht | Afrosalon | extensions, weave, dreads, haar, manicure en cosmetica

  2. Hallo
    Ik wil graag extentions laten zetten.
    Zou mijn haren wat langer willen hebben,ongeveer ter hoogte van bh bandje.ik heb ze zelf nu net ietsss langer als mijn schouders.
    Mijn vraag is wat mij dat ongeveer gaat kosten en waneer u tijd zou hebben.
    Mvg debora

Leave a Reply

