Als Je Haar Maar Goed Zit

Wellicht een afgezaagd motto of tegeltjes wijsheid. Maar daarom niet minder waar. Kom snel langs bij mijn kapsalon om je haar te laten knippen, te verven, te weaven, extensions te laten zetten of te laten vlechten. Het is allemaal mogelijk.

Hoe belangrijk haarverzorging is lees je ook in de blogpost van DivaDivine: Do’s and Don’ts voor mooi haar, vrij vertaalt “Het is belangrijk om regelmatig bij kapsalon Afrosalon in Maastricht langs te gaan”.

Nachtrust is ook belangrijk, droom dus lekker verder over de mooiste kapsels. Dromen kunnen werkelijkheid worden, als je haar maar goed zit.

2 responses to “Als Je Haar Maar Goed Zit

  1. mijn haar heeft nog nooit zo goed gezeten, heb slechts een vlechtje, maar de kwalitiet van het haar is een droom! nooit geen klitten meer etc , echt gewoon helemaal top , brasilien haar is super geweldig! dank je wel dat je me zo goed geadviseert hebt, ik zal je zeker aanbevelen bij een ieder die dat wilt !

  2. Dat is vriendelijk. Ik ga bijna blozen.

Leave a Reply

