Handen in het haar

Vandaag een foto van mijzelf in de kapsalon aan de grote gracht 14 in Maastricht. Ik zit de hele dag met mijn handen “in het haar”: Ik zet extensions, weave, ontkroes, verf, knip zowel mannen als vrouwen, zowel straight als kroes haar. Ik verkoop alle soorten haar, zowel echt als synthetisch en natuurlijk het hele assortiment cosmetica voor de donkere huid. Deze blog is een verlengstuk van de afrosalon.

3 responses to “Handen in het haar

  1. je doet het geweldig! blijf maar fijn met je handen aan het haar zitten haha ik heb nog nooit een betere kwalitiet haar gehad! dank je wel, je hebt weer iemand heeel erg blij en tevreden gemaakt
    Patricia

  2. hoi

    ik heb een vraagje wat kost het weaven van exstations van 60 cm lang en kun je ze bij laten werken? want heb ze een keer gehad en zag je me korte haar erdoor komen zodat je me korte haar door het lange haar zag grtjes

  3. bijwerken kan ook. Het inzetten kost 12,50 euro per baan. Het haar zelf (braziliaans) kost 180 euro per pak.

Leave a Reply

