Braziliaans Haar Kopen Online

Als je haar wil bestellen bij afrosalon kun je kiezen uit een groot assortiment in kleur en lengte:

  • De kleur zul je zelf moeten uitkiezen aan de hand van de foto ( klik om te vergrootten)
  • Kies vervolgens: indian curl, jerry curl , body weave of straight weave
  • In onderstaande tabel zie je de prijs die bepaalt wordt aan de hand van de lengte van het haar:

10 inch                 75 euro

12 inch                 80 euro

14 inch                 98 euro

16 inch                115 euro

18 inch                125 euro

20 inch                150 euro

22 inch                175 euro

24 inch                185 euro

26 inch                210 euro

Stuur een mail met titel “haar kopen” naar rebecca.mbay@yahoo.com waarin je vermeld:

wat betreft het haar:

  1. kleur
  2. soort
  3. lengte

Vervolgens stuur ik een bevestiging met daarin het rekeningnummer waarop het geld gestort moet worden, de prijs van het haar en de verzendkosten (7 euro).

Wanneer het bedrag binnen is op de rekening wordt het haar opgestuurd.

11 responses to “Braziliaans Haar Kopen Online

  1. ik heb een vraag,
    wat is typisch een kleur haar voor een braziliaan??
    en wat doen ze er meestal mee

  2. hoelang is 50 cm? welke inch is dat?

  3. Ik had een vraagje, ik wil extensions tot aan mijn onderrug, hoeveel inch is dat? en kan ik de extensions ook online bestellen?

  4. oke en zijn er ook verzendkosten inbegrepen?

  5. hoeveel meter zitten in een pak

  6. wat is de leverings tyd?

Leave a Reply

